ECHIPA

ECHIPA

Pagini

miercuri, 17 aprilie 2013

Evaluarea jucatorilor si statistica - oferta gratuita venita pe adresa clubului

De cateva zile port discutii cu un domn, care pe moment doreste sa ramana anonim, si incerc sa-l ajut, sa-l promovez catre o echipa de fotbal din judetul IASI, de preferat CSMS IASI, STIINTA MIROSLAVA ( Liga 1 respectiv Liga 3 ) sau o alta echipa din Liga 4 !

De ce spun asta ? Domnul respectiv se ocupa de evaluarea jucatorilor si statistica !

Mai jos, transcriu mesajul domniei sale :

**************

Am fost indoctrinat de mic cu o pasiune nemarginita pentru fotbal in general si pentru Universitatea Craiova in special. De la 5 ani am mers frecvent pe stadion.. Ma trag dintr-o familie de sportivi, cel mai inalt nivel atingandu-l fratele meu, fost component al nationalei de juniori a Romaniei Under 18.



 Si acum probabil va intrebati de ce va trimit acest mesaj. Am vazut mii de meciuri, cunosc foarte multe detalii despre sisteme de joc, tactici, calitati utile jucatorilor de pe diverse posturi. Pe langa aceasta am facut o pasiune din analiza referitoare la randamentul jucatorilor (meciuri jucate, minute, goluri, pase de gol, media de goluri/minute,media de goluri/minute primite de un anumit portar sau cuplu de fundasi centrali samd.). Momentan fac asta prin siteuri ajutatoare la meciurile din Serie A (Italia), dar vreau sa o iau de la zero, sa imbin cele doua pasiuni ( fotbal+statistica) pentru o echipa pe care sa o urmaresc pe viu meci de meci.

 Daca dvs. considerati ca este benefic pentru viitorul echipei dvs de fotbal, de a avea un statistician care sa ajute antrenorul prin informatii despre parametrii si randamentul jucatorilor prin cifre exacte, va astept cu un e-mail. Mentionez ca pretentiile financiare sunt  zero, fac totul din placere. Nu am nevoie decat de o foaie cu numele si numarul jucatorilor ( eventual anul nasterii al fiecaruia), asigurarea transportului de la Iasi la STADIONUL ECHIPEI sau in deplasarile echipei.

  Va multumesc!

********************




PS - daca cineva doreste emailul domnului, sa trimita o cerere pe adresa noastra, sageatapopricani@yahoo.com !
Dupa cum stiti, una din echipele romanesti care au un soft IT de genul asta , este STEAUA ( si costa ceva banuti ).

De ce nu ar putea o alta echipa, chiar daca va fi sub liga 1, sa profite de asa o oferta sau un post radio/tv, un ziar electronic sau pe hartie !  

4 comentarii:

  1. ca de obicei esti intro mare eroare.

    steaua nu are nici pe dracu. toate statisticile ligii 1 sunt realizat de instat adica asta http://www.instatfootball.com/

    iar echipele romanesti cumpara informatiile de la compania asta. datele ajung si pe la gsp care au cumparat si ele statisticile

    nu numai steaua are parte de statisitic ci si alte echipe

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu am spus ca numai STEAUA are asa ceva, pe ei i-am de exemplu ( sunt stelist :) ) . Uitasem soft-ul IT, multumesc ca mi-ai adus aminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. PS - Te referi la rusii de la Instat Football ! Eu stiu de o stire de anul trecut, si mi se pare ca firma era din olanda/belgia, caut pe net si nu gasesc :( . am gasit => http://www.prosport.ro/sport-life/special/fotbal-matrix-prosport-a-patruns-in-sistem-pentru-a-privi-fotbalul-dintr-o-alta-perspectiva-pe-analiza-lor-se-bazeaza-jocul-stelei-ajaxului-sau-barcelonei-9246459 = ORTEC TSS. Această firmă colaborează cu echipe din campionatul Olandei, Belgiei şi Angliei, care doresc informaţii despre adversari. Ce fel de informaţii? Unele care nu sunt valabile pentru privitorul din fotoliu. http://tss.ortec.nl/ OLANDA, deci, stiam eu ceva-ceva :)

      Ștergere
  3. salut
    e buna ideea ta,vorbeste cu antrenorul ca dupa meci sa acorde o nota fiecarui jucator in functie de evolutia de pe teren,note care sa fie reale,nu doar ca sa dea bine.astfel veti promova atat ideea cat si jucatori care dau randament.
    portar

    fundas dr. fundas c. fundas c. fundas st.

    ...
    si asa mai departe,poti sa pui o imagine de fundal cu un teren de fotbal,iar numele fiecarui jucator sa corespunda cu postul si cu nota lui

    RăspundețiȘtergere