ECHIPA

ECHIPA

Pagini

duminică, 14 octombrie 2012

Stejarul Barnova - Sageata Popricani = 4 - 2 ( 2 - 1 )

             E greu de gasit acum niste cuvinte de bun-simt sa-ti exprimi sentimentele dupa un asemenea meci, in care:

-  gazdele "jucau" ca si cum se calificau in finala UCL
- am primit din nou gol din offsaid vizibil
- am avut parte din nou de un arbitru "ciudat" la centru
- am fost ATACATI de jucatorii adversi, de public
- repriza a doua a durat doar 30 de minute
- ca sa nu primim AMENDA si meci pierdut cu 3 - 0, ne-am reintors pe teren la scorul de 3 - 1 si am jucat pana la final, chiar daca, totul parea in zadar
- etc......

 Intelegem ca "toate drumurile duc la TOMESTI" , dar Dumnezeule, nici chiar asa, e prea pe FATA .....

PROIECTUL nostru merge mai departe, credem in sansa noastra si vom juca CORECT pana la final....

Vorba japonezului: " Într-o rochie frumoasă şi maimuţa este atrăgătoare." ( si nu se refera la NOI )

Pentru baieti, pentru eroii nostri, doar atat, sa nu uite ca: " Bătălia este un lucru negativ. Încearcă s-o eviţi, dar dacă eşti nevoit să intri într-o luptă, trebuie s-o câştigi. "

========================

Tocmai s-au afisat si rezultatele etapei, echipa cazand pe locul 3:

Fulgerul Tibanesti


Unirea Tibana


Viitorul Ciortesti


Helios Tomesti


Unirea Scanteia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu